Gamla minnen!

Tänker slänga in en massa bilder,
som har med ett minne att göra :)


1. Det var för ett tag sedan, det var när
vi var påväg till våran byggnad.
Så har vi en massa buskar och då kände
Dafina för att putta ner mig busken, sedan
så hoppade hon även på mig!
(kan erkänna att jag förtjänade det)
Efter allt såg vi att det var en massa
bär i buskarna...

 

2. Vi hade lagdag med klassen
(vi åker ut med vårat lag och gör saker)
och då fick vi prova på en massa saker.
Exp, fäkting.
Och deras dräkter luktade inte hallon
och man såg ut som en stor boll i dem!





3. Åh! Vi var ett par från klassen
som skulle gå Halloween. Riktigt kul hade vi,
dessutom ännu roligare hade vi när carro kom
med denna extremt "fina" masken ;)





4. Dafinas lånemobil!
Kommer ihåg att vi älskade denna mobil,
dessutom fick hon precis samma mobil 2 gånger!
Saknar den :(



5. En av mina och emmas roliga
dagar i arenahallen!
Det är som ett andra hem! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0